I'AM BACK!!!


Hallo bloggers,

Glad to be back, udah lama banget aku nggak menyentuh blog ini, terakhir aku post sesuatu tahun 2016. Wow sudah 5 tahun yg lalu ya, ini karna banyak hal terjadi di hidup ku beberapa tahun belakangan ini yang membuat aku harus beradaptasi dengan waktu sehingga blog adalah salah satu rutinitas yang terlupakan saat itu.

Tapiii tahun 2022 ini aku memutuskan untuk aktif kembali ke dunia blogger, karna aku butuh platform untuk sharing ttng apa yang terjadi dalam hidupku, apa yang sedang aku suka dan aku pelajari, serta sebagai wadah untuk aku mengeluarkan apa yang ada di pikiranku mengenai sesuatu hal, khususnya di ranah perempuan.Yaa walaupun skrng dunia sudah berubah, blogger bukan lagi sebuah platform yg di incar banyak orang karna kalah dengan youtube, instagram, tiktok yang semuanya berbasis video. 

Walau begitu aku masih suka dengan blogger, karna blogger bisa menyimpan banyak memori untukku, memberikan aku tempat untuk menulis sesuatu tanpa malu.

Semoga rencana ku untuk konsisten membuat konten atau tulisan di blog ini bisa terealisasi dan tanpa ada lagi ganguan terbesar (a.k.a malas) yang datang.

So selamat datang teman.teman di personal blogger ku yang ngga tau apakah ada manfaatnya atau tidak, tapi aku berharap cukup bermanfaat. 

See you in my next post 

- - - - -

Hello bloggers,

Glad to be back, it's been a long time I haven't touched this blog, last time I posted something was 2016. Wow, it's been 5 years ago, this is because a lot of things happened in my life in the last few years that made me have to adapt with the times, so blogs was one of the forgotten routines at that time.

But in 2022, I decided to be active again in blogger, because I need a platform to share about what's happening in my life, what I'm passionate about and what I'm learning, as well as a place for me to express what's on my mind about something, especially in women’s realm.

Even though the world has changed now, blogger is no longer a platform that many people are interest, because it is invincible with other platforms like YouTube, Instagram, and TikTok, which are all video-based. 

Even so I still like blogger, because blogger can save a lot of memory of me, giving me a place to write something without being embarrassed.

Hopefully my plan to consistently create content or writing on this blog can be realized and without the biggest disturbance (a.k.a lazy) coming. So welcome, my friends on my personal blogger who don't know if it's useful or not but I hope.

See you in my next post

  ❤ 

0 comments:

Posting Komentar